Hoe kunnen we je helpen

Geld: factuur, korting en betaling

Aan het begin van onze samenwerking willen we helder zijn over de financiële afspraken.

Basisregel

De basisregel is: Je betaalt achteraf.

Bij langere trajecten kunnen we voorstellen 50% vooraf en 50% na afronding van de opdracht te factureren.

Bij websites doen we het anders:

  • Onderhoud, hosting, mail en domeinnamen betaal je altijd vooruit, aan het begin van een kalenderjaar.
  • Start je halverwege daarmee, krijg je een rekening voor het lopende jaar.
  • Stop je halverwege een lopend jaar, dan heb je geen recht op restitutie.

Kortingen

We willen redelijke en eerlijke prijzen in rekening brengen. We doen dat door scherp in te kopen (bijvoorbeeld bureaulicenties, inhuur) en door in sommige situaties kortingen te geven.

Kortingen krijgen is geen recht. Waar het kan, kijken we naar jouw en onze situatie. Een algemene richtlijn is:

  • We kunnen kortingen geven aan non-profitorganisaties, kerken en goede doelen.
  • We geven géén korting aan klanten met een website of platform waar inkomsten worden gegenereerd (denk aan webwinkels, affiliate programma’s, advertenties, betaalde content en dergelijke).

Ieder jaar bekijken we wat we aan kortingen kunnen geven. In deze coronacrisis (2020-heden) hebben we vrijwel alle kortingen moeten intrekken.

Betalingstermijnen

De betalingstermijn van iedere factuur is 14 dagen netto. We willen je vragen binnen deze termijn je rekening te voldoen.

Indien er niet tijdig wordt betaald, krijg je eerst enkele herinneringen.

Betaal je niet, dan kunnen diensten worden stopgezet, terwijl de betalingsverplichting blijft.

Zorg ervoor dat je betaling altijd binnen de betalingstermijn gebeurt. Dan voorkom je administratie-, rente- en incassokosten en het risico dat we de vordering uit handen geven aan ons incassobureau.

Vorige Opdrachtbevestiging
Volgende NAW-gegevens en adreswijzigingen
Ga direct naar